Testi1

maanantai 29. lokakuuta 2012

MOVIES PART 5

141. Zodiac (2007) [IMDb 7.7]
Vooih, oon nähny tätä vaan puoleen väliin asti :--( jännältä vaikutti, mutta pitäis kyllä nyt katsoa tuo uudelleen, että osaisin sanoa jotain järkevää tuosta!
142. Yön ritari, The Dark Knight (2008) [IMDb 9.0]
Tykkäsin hirrrmuisesti ja kukaan ei voi väittää vastaan, etteikö Heath Ledger ollut loistava! Tykkään alusta tosi paljon ja yön ritarin paluukin oli oikein muikea eiku mitäää
143. Kohta 18 (2012) [IMDb 5.5]
Miettikää nyt, aiheena on, että kohta jätkät täyttää kahdeksantoista. Miettikää ku te ite täytitte sillon, kuinka upea ja aikuinen fiilis oli, kun laittautui ensimmäistä kertaa baaria varten ja kui siistii oli ostaa se ensimmäinen viinipullo Alkosta. Suoraan sanoen odotin tältä leffalta paljon enemmän. Tää oli tosi tylsä ja tästä aiheesta olis saanu 10000 kertaa paremman leffan. Näyttelijät oli ihan ok, mutta yhden pojan äiti oli kyllä häiritsevän huono.... Ei mulla muuta :D
144. The Tree of Life (2011) [IMDb 6.9]
Eipä taida kovinkaan montaa leffaa olla, jossa on Brad Pitt ja dinosauruksia... :D kun mä ekaa kertaa katoin tän leffassa, oli tää mun mielestä ihan kiva, en oikein ymmärtäny ku muut hypetti tätä, ku tää olis vuosituhansien parhain elokuva. Nyt tänä vuonna oon kattonu tän jo useaan kertaan ja rakastan tota musiikkia ja kuvaustyyliä, tommosia ihania arkipäivän juttuja mitä ihmiset ei osaa huomaa ja arvostaa. Ja se, miten tuo isä vaikuttaa tohon koko perheeseen on myös tosi hyvin kerrottu. Tässä on todellakin se "show, don't tell" ratkaisu. Kaikki ei välttämättä katsojille avaudu, mutta onko aina pakko? Jokainen miettiköön ihan itse oman pään sisällä mikä leffan tarkoitus voisi olla.
145. Hulluna Saraan (2012) [IMDb 5.4]
Ostin tän, koska alle 10e ja koska Jussi Nikkilä. En tiennyt tästä oikein mitään, mutta tää oli ihan sairaan hauska, kantsii kattoa! Ei vitsi kun en osaa kuvailla nyt tarkemmin, hmm, vähä semmonen surrealistinen ainakin.
 A. Frendit, 7-8
Mulla on vaan seiska ja kasi tuottari... :---D en oo nyt kehdannu hankkia niitä, kun Matilla on ne kaikki ja kattelen niitä jotenkin mieluummin niillä :--) Frendejä voi kattoo ihan koska vaan eikä haittaa vaikka ois nähny jakson kui moneen kertaan tahansa. Ne aina piristää ja ne hahmot on vaan niin vallottavia (:
B. Kyllä Jeeves hoitaa, 2
Tästäkin mulla on randomisti kakkos tuottari ainoastaan... Ostin joskus äidille, koska äiti sanoi näiden olevan hyviä. Tätä kai tuli joskus teeveestä vuonna nakki ja pääosissa on Hugh Laurie ja ah niin karismaattinen Stephen Fry! Tykkään tosi paljon fiksusta huumorista, niinku Frasieristä.
C. Madventures 1, USA jaksot
Oli kyllä iha hassua, kun alettiin Matin kanssa kattoa näitä ja sitten kun käännettiin teeveen puolelle, tuli mainos, että näitä aletaan taas näyttään :---D tykkään näistä ensimmäisistä jotenkin paljon enemmän ku uusimmista, en tiedä miks. USA jaksot on kyllä iha parhaita, ku Riku vetää Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa iha sairaan hyvin XD
D. Salatut elämät, 1-2
Oon kattonu salkkareita siitä asti kun niitä ekaa kertaa alettiin näyttään teeveestä. Aloin ostaa näitä ekoja ja nyt en voi enää kattoo noita uusia kun ne on niiiiiiiin surkeita verrattuna noihin ekoihin! Sairaan hyvää huumoria ja kaikki osaa näytellä! Oon jääny ihan noihin ekoihin koukkuun, kohta vois ostaa kolmos tuottarin...
E. Sex and the city, kaikki
Mulla kävi melkoinen tuuri. Olin kirjamessuilla ja joku myi tätä kokoelmaa 15 eurolla :DDdd otin sen heti mukaani! Kaikissa ei oo suomenkielisiä tekstityksiä, mutta mua ei haittaa, oon aina kattonu noita englanniks, koska sillon ei mee vitsitkään ohi. Oi niin rakastan, Aidan on niin mun suuri rakkaus<3 ja totta kai Mr. Big myös, mutta emt, Aidannnn....<3
F. Skins, 1-2
Muistan vielä, kun tuli mainoksia, että tää alkaa. Sitten katottii koko perheen kanssa eka jakso ja tykästyttiin heti. Mua vaan ärsytti, ku tää tuli niin tyhmään aikaan etten ikinä ehtiny kattoon. Ykkös tuottari on ehdottomasti parhain, mutta ei noi loputkaan ihan hirveitä oo, periaatteessa toistaa samanlaista kaavaa.

Mun on tosi huono tehä tälläsiä leffa-arvostelu juttuja, kun tänkin aikana oon ostanu taas sikana leffoja, mm. Black Swanin ja La Bamban. Tykkään ostaa leffoja eniten Lukulaarista, koska siellä on aina jotain, minkä haluan ja tosi halvalla. Kodin Ykkönen/Anttila mikä onkaan on myös tosi hyvä! Sieltä saa n. 5-7 eurolla ihan uusiakin leffoja. Ostan vain harvoin yli kympillä leffoja, yleensä sillon kun en jaksa odottaa vuotta, että hinta laskee. Semmosta! (:

 ~ Minni ~

2 kommenttia:

  1. Oon ihan järkyttävän kateellinen sun leffakokoelmastas! Ääh ja noi vanhat salkkarit<3 Uudet on kyl ihan kuraa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloin kerään niitä vasta 2009, mutta ihan mukavasti niitä alkaa oleen :--) kattelin just tänää taas uusia salkkareita ja itkin verta :----DDDDdd niiltä alkaa olla ideat lopussa...

      Poista