Testi1

maanantai 8. lokakuuta 2012

Give strong drink unto him that is ready to perish, And wine unto the bitter in soul

 Perjantaina kuvasin Vilmaa ja Jarkkoa. Jarkko oli ihana ja teki mulle tollasta kivaa pastasalaattisysteemiä ja jälkkäriks juustokakkuvaahtoa ( :---D ? ) mustikoilla! Jarkko on ihana tommonen pikkuvaimo, eiku mitä... Kivaa matskua on tullut ja lisää on tulossa. Ajattelin jättää tän projektin nyt vähän syrjään, koska mun on pakko uppoutua nyt tohon kuvisdiplomiin.
Syksy. Meitsi diggaa. Ei yhtään haittaa vaikka sataa, mä fiilistelen ihan täysillä! Ostin Jamerasta kirjoja ens jaksoo varten, mulla on bilsa nelosta (jess!), kuvisdiplomia ja enkun kertauskurssi. Oonko vähä nolo kun oon lukenu bilsan kirjaa jo 38 sivua, vaikka meillä on ollu vasta yks tunti bilsaa... hups. Mun mielestä ei oo oikeesti mitään siistimpää ku tutkia miten ihmisen keho toimii. Keho ja mieli kiinnostaa. Ja kovin iloinen olen, että te ootte ehdottanu itteenne mun videoihin, jessjess! Otan teihin yhteyttä heti kun tiedän mitä seuraavaks aion kuvata :---) muutkin vaan rohkeasti mukaan!
Olin yhtäkkiä ihan innoissani tosta mun diplomista. Jos vaan saan sen nyt oikeasti valmiiksi, niin siitä tulee ehkäpä parhain projekti mitä koskaan oon ikinä tehny. Aaaa! Aamulla kirjoitin käsikirjoitusta ja vaan tärisin, kun sain sellasia ihania ahaa -elämyksiä! Nyt oon vaan hieman jumissa. Pitihän sen muurin jossain vaiheessa tulla vastaan. Kohtauksia oon keksiny paljon, mutta en tiedä mikä mihinkin väliin ja miten. Kaikista ongelmallista on mun kohtausten sisältö. Niitä on vaikea toteuttaa... Laitoin ilmoituksen meidän koulun ilmoitustaululle, että haen näyttelijöitä. Musta tuntuu että saan räkäset naurut ja se ilmoitus revitään alas :---D ai miksikö musta tuntuu tältä, no, kävin testikuvaamassa koulun käytävällä ja kun avasin oven (sinne käytävään) kaikki hiljeni ja nimeltä mainitsemattomat biatchit vaa tuijottaa nenäpystyssä mua. Jeejee, tosi taidelukio on... Huoh. Ja miten saada yksikään opettaja suostumaan sellaiseen kohtaukseen, jossa sen pitäis laittaa käsi koulutytön reidelle? ömmm...!! Ehkä mä vielä jonkun saan suostuteltua... Mutta tänään sain äänitettyä vähän välitunnin ääniä ja kokeilin testi panoroimisia ykköskerroksessa. Ajattelin, että se onnistuis ihan käsivaralla, mutta taidan tarvita kiskot... Ainiin, päätin kuvata projektin sonyn handycamilla, koska siten pääsen helpommalla. Sony Vegas hyväksyy sen tiedostot niin siinä ei pitäis tulla mitään ongelmaa. Jeps. Ei kai mulla muuta tänään!  

~ Minni ~ 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti