Testi1

torstai 25. lokakuuta 2012

It is written again, Thou shalt not tempt the Lord thy God

Sieraimista päivää eiku mitä. Nyt on taas sellainen kauhea jumitustila meneillään. Oon hyvin yksinkertainen ihminen, kun joko mä pidän itsestäni huolta, huoneeni siisteydestä huolta, kavereista tai koulusta huolta, en pysty mitään tekeen samaan aikaan. Joten, nyt oon vähän pitänyt itsestäni huolta (nukkunut tarpeeks, syönyt hyvin, kuntoillu, haaveillu etc.). Nyt kun oma hyvinvointi on kunnossa, voi keskittyä huoneen siivoamiseen, jonka aloitan tämän postauksen jälkeen ja sitten voi taas keskittyä kouluun. Ihmisiä en ole ehtinyt kauheasti näkemään, paitsi tietenkin Mattia. Kuvisdiplomi menee hyvää vauhtia eteenpäin, tänään kävin kuvaan liikuntasalissa kohtausta ja mietin, että miten vois hirttäytyä puolapuihin... moi :--D
 herkkää
 sateenkaarikissa
 ei kukkia
maailman oudoin kuva ikinä
 tein pitkästä aikaa letin jihuu
 linnut muuttaa
 pappi tuli käymään
 Mun pitää muuten kertoa eräs asia. Mä olin tänään bussissa ja yleensä seison bussissa, koska mulla on lyhyt matka kouluun. Ensimmäistä kertaa elämässäni, bussikuski huusi bussin keskiosassa oleville ihmisille, että "menkää istumaan, siellä takana on kyllä paikkoja". Bussi ei siis ollut täynnä laisinkaan. En liikkunut, koska olin jäämässä parin pysäkin jälkeen. Bussi ei hievahtanut ja bussikuski huusi minulle, että "eikö neiti kuule?!" XXDDDDDDDD menin sitten istumaan... ja nousin melkein saman tien kun olin jäämässä... voi nolo. Miks ees menin istuun...
          Sain Aliisalta haastiksen, iik!


1. Each person tagged must post 11 things about themselves. 
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.  
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.  
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post. 
5. These lucky bloggers must then be told.  
6. There's no tag backs.

1. Olen todellinen neurootikko. Pidän kännykkää aina koulun pulpetilla, kahvilan pöydällä yms. ja painan melkein ainakin joka viides minuutti kännykkää, että siihen näyttöön tulee kello. Kun kello on vaikkapa 13:13 pitää toivoa, ennen kuin minuutti kuluu. Jos vahingossa vilkaisee kelloa uudelleen, pitää toivoa uudelleen äkkiä. Huoh. Ja teen ton melkein joka tunti...
2. Mulle tulee aina välillä aftoja, mutta ne ei ookaan ihan tavallisia pikkusia vaan jättikokoisia. En pysty puhumaan, syömään ja ihan muutenkin vain sattuu niin paljon, että joskus vaan itken. Niihin ei auta mikään, tiedän, kun sellainen tulee, että menee vähintään kaks viikkoa. Oon kokeillu vaikka mitä, aftatabseja, suuhun ruiskutettavaa aftajuttua, syövyttäviä, kuten oralmediciä ja viimeisin keino, oli saada sairaalasta paikallispuudutusta. Sitä sitten aina ruiskutin pitkin päivää ja se ruiskuttaminenkin sattui ihan helvetisti, koska se tulee niin kovalla paineella. Sen jälkeen pystyn syömään, mutta sitten kipu palaa taas.
3. Rakastan vaahtokarkkeja ja joskus otan sellaisia jättikokoisia ja paahdan niitä mun kaasupolttimella :---D 
4. Tykkään laulaa hirveästi, ajattelin ennen, että mulla on tosi heikko ääni, etten vois ikinä esiintyä missään, mutta kun kokeilin ensimmäistä kertaa mikin kanssa, se oli tosi kivaa ja nyt esiinnyn millon missäkin koulun tapahtumissa :--)
5. Vihaan kevättä. Mun mielestä siinä ei oo mitään ihanaa. Muut on silleen "jeeee, kohta tulee kesä!!" mutta mä nään vaan sen kamalan loskan ja mun mielestä Tampere on niin helllvetin ruma keväällä, että voisin itkee verta. Mutta syksy on ihanin kaikista!
6. Ne, jotka tuntee mut yläasteelta, ei ehkä uskois mua enää samaks ihmiseks. En välttämättä oo muuttunu ulkonäöltä radikaalisti, mutta en oo ikinä ollut yhtä sosiaalinen kuin nyt. Äskenkin kävin vaan koululla ja puhuin luokan edessä mun lyhytelokuvasta, eikä hirvittäny yhtään. Ennen olisin ollu ihan paniikissa ja mä niiiin nautin tästä "kehityksestä"!
7. Oon niin surkea matikassa, että yleensä jos ostan jotain kaupasta, mun pitää ottaa ja laskea rahat etukäteen valmiiksi, ennen kuin meen kassalle, koska muuten kassalla kestää kamalan kauan, kun en oikeesti osaa laskea nopeesti :---D vähä noloo.
8. Joskus tykkään olla ihan ultimaalisen naisellisella tuulella. Lisään hajuvettä, laitan korkkarit jalkaan, otan kahvilassa cappuccinon ja katselen Sokoksella Chanelin kynsilakkoja. Puhetyylikin muuttuu hitaammaks ja huomaan, kuinka keinutan lanteita enemmän... Sitten oon taas välillä sellanen "hei, heräsin juuri, enkä jaksa käydä suihkussa, mutta ei se mitään ja voihan Makuunissa käydä ilman, että paidan alla on rintsikat ja...".
9. En oo ollu ikinä yhtä onnellinen kuin nyt. Vaikka välillä jää joitakin asioita hoitamatta, oon tosi tasapainoinen mieleltäni ja siitä voin kiittää Mattia. En oikeesti ymmärrä, kuinka joku ihminen voi olla niin ihana, tai että miehen kanssa voi mennä shoppailemaan, ilman, että se rutisee ja sitten me käydään välillä Matinkin lempiliikkeissä ja kaikki on vaan niin helppoa ja ihanaa. 
10. En osaa lukea kirjoja. Siis, että kyllästyn niihin heti. Vaikka kuinka olis ihanaa kieltä, luen ehkä ne 25 sivua max. ja se siitä :---D oon vaan pari kirjaa saanu luettua loppuun ja yks poikkeus paksuista kirjoista on harry potter ykkönen ja kakkonen. Luin ne, kun olin kipeenä, eikä ollu muutakaan tekemistä. Luin ykkösen päivässä ja se oli ihan sairaan kivaa :D mut joo, nyt yritän lukea yhden islantilaisen kirjailijan kirjaa, mutta katotaan miten käy...
11. Vihaan olla riidoissa, joten en halua vihata ketään eiku mitä. Ei siinä oo mitään järkeä. Jos en pidä ihmisestä, pidän sen ihan omana tietonani ja koitan elää omaa elämääni välittämättä asiasta sen enempää!

Aliisan kysymykset:

1. Lempiruoka? 
Voi hitsi, en mä tiedä :---D oon nykyään syöny semmosta sotkua, jota kukaan ei varmasti suostuis syömään: keitän riisiä, puristan siihen paljon sitruunaa ja laitan vähän kikkomania, uuuu! Niin helppoa ja niiiiin hyvääää!
2. Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään? Jos uskot, mitä silloin tapahtuu?
En tiedä, hui. Joskus ajattelin, että mitä jos kun kuolee, ajattelee vielä. Sitten on siellä arkussa pimeydessä, eikä koskaan kuole, vaan pohtii elämäänsä forever. Ei kai sentään D: varmaan sielu siirtyy johonkin toiseen eliöön, se olis hauskaa.
3. Lempieläin? Haluaisitko sellaisen eläimen?
Kissoista diggaan ja isoista koirista myös. En voi saada kissaa tulevaan kotiin, koska Matti on allerginen. Ehkä me joskus joko siedätetään se tai sitten kun meillä on omakotitalo ja muksu, ostetaan semmonen jättikoira!
4. Onko sun vaikea säästää rahaa/olla kuluttamatta rahaa "turhuuksiin"?
Mulla sellaista ongelmaa ei hirveästi ole, koska rahaa saan niin paljon kuin haluan. En tosin tietenkään kuluta sen mukaisesti! Nyt mulla on säästöpossu johon kerään joka kuukausi rahaa jee!
5. Kengännumero?
36-37 :--)
6. Mitä vaatemerkkiä sun vaatekaapistasi löytyy eniten?
Ginaa... oon kauhea ginahuora, eikö olekin hieno nimitys. Monkiakin on kertynyt paljon.
7. Missä näät itsesi 5 vuoden päästä?
Toivottavasti Helsingissä istumassa trendikkäässä baarissa siemaillen punaviiniä ja juttelemassa muiden elokuvaihmisten kanssa, hahahaha
8. Uskotko yliluonnolliseen? Oletko joskus kokenut jotain yliluonnollista?
UUUU...! Emmmääää tiiiiääääää onpas nyt syvällistä, Allu! Olisko riittävän yliluonnollista se, että mun vaatehuoneen ovi aukeaa joskus itestään hyvin mystisesti.
9. Tunnetko platonista rakkautta jotakuta kohtaan?
On mulla pari ihan superhuippuihanaa tyyppiä, joiden kanssa tuun aina pitään yhteyttä.
10. Minkä/mitä osaat mielestäsi parhaiten?
Tulkita ja ymmärtää hyvin omia tunteita ja tunnistaa itsekkäät ihmiset, jotka haluavat vain hyötyä toisista
11. Jos saisit tehdä mitä tahansa tulevaisuudessa/nyt, mitä haluaisit tehdä?
Hmm, olis kiva pitää pitkästä aikaa joku leffailta tai käydä matkustelemassa jossain päin Eurooppaa! Ruotsi tai joku muu vastaava kuulostaisi maukkaalta.

Mun kysymykset:

1. Mikä saa sinut heikoksi?
2. Missä asuisit mieluiten?
3. Mihin kiinnität huomiota, kun tapaat uuden ihmisen?
4. Miksikä halusit tulla pienenä (ammatti)?
5. Kerrotko kaverillesi, jos hänellä on vaikka likaa naamassa?
6. Mitä arvostat elämässäsi eniten?
7. Minkälainen huone sinulla on?
8. Minkälaisista blogeista pidät?
9. Oletko suurpiirteinen vai hyvin pikkutarkka?
10. Minkälainen olit lapsena?
11. Miten reagoit, jos sinua loukataan?

Olipas nyt hyvin mielikuvituksellisia kysymyksiä taas, huhhuh! Mutta haastan:
Wilman, Henkan, äää, nettini tökkii, niin lisään tähän loput myöhemmin ja tagaan kaikki sitten!! voi jeesus

~ Minni ~ 

1 kommentti:

  1. Mä oon niin huippusyvällinen ihminen :DD Eivaan, oon kattonu liikaa Supernaturalia >.<

    VastaaPoista