Testi1

torstai 7. maaliskuuta 2013

I will not be subjected to criminal abuse

Kelaamon haastattelun voi lukea TÄÄLTÄ! jee
Oivoi, on tämä ihan hullua. Muistan silloin kun olin nuorisotuomaristossa pari vuotta sitten ja sanoin muille, että "hehe, vielä mun leffa pääsee tänne!" ja kaikki katto mua kieroon. Nytpä sekin tuli todistettua! Hain ton passin eilen ja odotin innolla illan avajaisnäytöstä!
Harmittaa, kun ei ollut kunnon kameraa mukana niin joudun käyttään nyt Instagramin kuvia. No mut anyway, tykkäsin avajaisnäytöksen leffoista, ne oli tosi erilaisia keskenään ja taas tuli itselle hirveästi lisää ideoita päähän. 
Kutsuvierastilaisuudessa oli ihanaa ruokaa aah! Kyllä meinaan kelpas, kun en ollut syöny kunnolla oikein koko päivänä :--D Tapasin uusia ihmisiä, mm. mun haastattelijan Saara Konttisen ja Hannaleena Haurun, joka on tuolla Euphoria Borealis ry:ssä. Olis kivaa tutustua vaikka kaikkiin, mut oon niin ujo etten kehtaa vaan mennä ja esittäytyä, hah!
Onneks Arttu tuli pian, etten ihan yksinään tuolla hengaillut! Mutta nyt pitää työntää kivemmat asiat vähän syrjemmälle, koska pitää lukea psykaa, yhyy. Tänään olis vuorossa tunteet ja motiivit jeejee... Mutta onneks tänään kuvaan myös Arttua ja Henkkaa tota mun mustavalkoalastonmallisessiojuttua varten, jee! Sen olis tarkoitus valmistua PIAN, koska se pitäis näyttää tuolla lakkiaisissa, iik, tulee kiirus!! 

~ Minni ~

p.s. jos jotain kysyttävää filkkareita koskien niin kysy!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti