Testi1

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Finn Hits 3

Olen melkoinen näky noilla aurinkolaseilla ja sit ku on viel toi turkis niskassa, hah! Mua jännitti niin paljon aamulla, etten pystyny syömään mitään... 
Olin niin superiloinen, että niinkin moni pääsi paikalle!! Merkitsi mulle tosi paljon :--) 
Kiitos kaikille ihan simona kukista!! Kaikki ilmeisesti tiesi mun lempivärin...? :--D
OMNOM. Ei näytä vältsysti silleen kauhean houkuttelevalta, kun kaikki on vihreää ja ruskeaa, mutta ei vitsi ku oli hyvät tapakset, naminami! Mä söin cocktailsuolakurkkuja varmaan purkillisen.......
KAKKUA!! Mansikkakermakakkua ja banaanisuklaakakkua aaaaaaa parasta! Että semmoiset bibbalot, kiitos kaikille, jotka pääsi paikalle, oli superkivaa ja koko Filkkariviikko oli ihan huikea! :--) Sitten vaan pitäisi keskittyy kirjoituksiin, näytetöihin ja hakuihin, äh, öh.
 

~ Minni ~ 

2 kommenttia: