Testi1

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

I'm not sick if they let me play with the cats

OUMAIGAAD. Tässä ne nyt ois!
 Oon niiiiiin tyytväinen noihin!! Ihanat jalassa, ei purista, ei hierrä eikä oo liian isot, mahtia! Ja kaiken lisäks oon noilla joku kolmemetrinen, hahaa! Mut Nelly.comin "toimitus 2-5 päivässä" ei kyllä päteny sitten pätkääkään, noi tuli 9 päivässä...............mutta ne kuitenkin tuli. Tilasin mekonkin Nellystä mut saa nähä koska se sitten tulee. 
~
Finally my Jeffrey Campbell shoes arrived from Nelly.com, yaay! I am super happy, these are perfect<3 And they make my legs look longer and thinner. 
  ~
OBS, mut hei, arvatkaas mitä? Olin koirien kanssa lenkillä (Messukylässä) ja koska mentiin mettäreittiä, päästin meidän labbiksen vapaaks. Yhtäkkiä tajusin, kuinka labbis oli löytäny jotain leivänmuruja, enkä ehtiny kieltään sitä, ennenku se alko niitä ahmimaan. En tienny, oliko ne myrkytettyjä, niinku tässä lähistöllä on käyny, joten piti sitten oksettaa koira :--( Ihan kamalaa ja mua vieläkin kuumottaa, jos ne tosiaan oli myrkytetty, onneks toi oksettaminen toimi kuitenkin niin hyvin, että koira oksens kaiken aamupalasta lähtien, joten ei vissiin pitäis olla enää huolissaan, jos myrkkyä oli. Olkaa ihmiset varuillanne ja jos löydätte jotain tollasia, niin siivotkaa pois!

~ Minni ~

4 kommenttia:

  1. Vouuu hienot! Mut koira-raukka, en tajua kuka voi tehdä jotain tollasta... Toivottavasti ei tosiaan ollu myrkytetty :/

    VastaaPoista
  2. NIISSÄ OLIKIN GLITTERIÄ. Mä luulin et ne oon vaan simplet valkoset. Heh..

    VastaaPoista