Testi1

maanantai 18. maaliskuuta 2013

Why am I me and not somebody else?

....!!!! Sitä vaan, että... tänään oli viimeinen yo koe!! Lukio on ohi???!!
          Neljä pitkää vuotta, mutta mä selvisin. Muistan, kun 2009 kesällä sain kuulla, että jäin ilman opiskelupaikkaa. Tuli itku ja poru, mutta sitten mutsi soitti meidän koulun ihanalle rehtorille, joka päätti ottaa mut kouluun, ja vieläpä puoli pitkälle kuvislinjalle! 
          Tammerkoskessa oli ihan kreisiä porukkaa ja eniten oon kiitollinen meidän kuvisopettajalle, joka rohkaisi mua jo ykkösluokalta lähtien tekemään sitä missä oon hyvä, eli tekemään elokuvia. Aina se jakso tukea mua ja oli innoissaan mun hulluista projekteista, haha! Oon niin superiloinen, että se on vihdoin ohi, että musta todellakin oli tähän lukioelämään, vaikka usein tuntu siltä, ettei voimat riitä millään. Ette oikeesti tiiäkään, kuinka innoissani oon, mä tilasin netistäkin jo lakkiaisia varten Jeffrey Campbellin kengät!!! 
          Eikä siinä vielä kaikki.... Vuos sitten kuolasin Canon eos 5D mark kolmosen järkkäriä ja se motivoi mua jaksaan nää viimeisetkin kirjoitukset... tällä viikolla mennään isän kanssa hakemaan se!! OON VAAN NIIN... SANATON!!! Ja iloinen ja innoissani ja kaikkea!! Okei, oon raiskannu liikaa huutomerkkejä, halusin vain kertoa tän teille. Nyt voin keskittyä pelkästään näytetöiden tekemiseen ja kesällä kuvattavan lyhärin käsikirjoittamiseen. Jess!!

~ Minni ~  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti