Testi1

perjantai 2. marraskuuta 2012

Seasonal Affective Disorder

Onko kellään muulla kaamosmasennusta............. Viime vuonna ei ollu yhtään näin paha, mutta nyt voisin nukkua vaikka koko päivän. Päätin siis pitää koulusta pari päivää vapaata, koska keskiviikkona bilsan tunnilla vietin elämäni kauheimmat puoli tuntia :--D pilkin koko ajan, yritin nipistellä itteeni ja lopulta läpsin itteeni, että pysyisin hereillä. Mulla ei oo mitään hajua, mitä sillä tunnilla käsiteltiin, kun kattelin mun tekemiä muistiinpanoja, ne ei pysyny riveillä ja kirjaimet vaan valu :---D voi luoja. Eilen nukuin kymmeneen asti, sitten nukahdin sohvalle puoli kahdeksalta, heräsin kymmeneltä ja menin siitäkin suoraan nukkumaan ja nukahdin heti. Ihan tuskaa. Vois ottaa kirkasvalolampun taas esille!
          Pääsin kuvaamaan heti keskiviikkona hirttokohtauksen uusiksi. Mulla vaihtu oppilasnäyttelijät kokonaan, mutta opettajat onneks pysy samoina. Uusi hirtetty tyttö oli ihan loistava, olin ihan kikseissä kun näin kameran ruudulta lopputuloksen. Se meni niin hyvin, että se onnistuttiin kuvaamaan kerralla!
          Mun piti tehdä portfolio silleen, että olisin filmikeloista tehny kannet, mutten oo onnistunu löytään kirppareilta sellasia. Olin luova ja ostin Löytöliiteristä keksipurkin, jonka aion maalata filmikelan näköiseks ja sitten laitan ne paperit vaan sinne sisälle :---) jee. Eihän se oo yhtään sama, mutta siitä tulee varmaan ihan hieno.
          On kiva istua sisällä, juoda kahvia ja lukea kirjaa, kun ulkona on tommonen jäätävä keli. Aloin lukea L. Onervan romaania Mirdja. Välillä on ihanaa lukea vanhahtavaa tekstiä ja todeta kuinka kaunista suomenkieli on. Tai ainakin joskus oli...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti