Testi1

lauantai 24. marraskuuta 2012

my pussy tastes like pepsi cola

Siivoaminen on kivaa. Huomatkaa cosmon mieskalenteri<3
 en tiiä olinko laittanu meidän uudesta kissasta kuvaa, mutta tuossa se on vasemmalla puolella! sillä on eka näyttely 25.11. (:
Huomasin juuri tämän kalenterissani. En ehdi saamaan tota kuvisdiplomia tonne, mutta ajattelin lähettää TAKE AWAY:n. Saa ny nähdä pääseekö, se niin riippuu siitä mikä on "in" tällä hetkellä, mistä ihmiset pitää ja mikä on ajankohtaista.
Mä ja mun paljettishortsit. Menin kattoon taas Artun näytelmää Grande Finale, oli jälleen kerran ihan huibbu! Ainiin, pääsin siitä teoriakokeesta kirkkaasti läpi!!! Oon niin iloinen. Jos hyvin menee, saan kortin tän vuoden puolella. 13.12. on inssi, 14.12 meen äidin kanssa shoppaileen Helsinkiin ja 15.-16.12. on Helsingissä myöskin elokuvajatkokoulutus, jonne mut taas kutsuttiin, jee! Eli jos inssi menee hyvin niin joko juhlitaan äidin kaa tai sitten shoppaillaan suruun... tai jtn :--DD Oon innoissani tosta elokuvajatkokoulutuksesta ja Helsinkiin menemisestä. Taas saa tavata uusia ihmisiä ja luoda vähä kontakteja (: tänään vietin rauhallista lauantai-iltaa kera irtokarkkien ja elokuvan Hanna, onko joku muu nähnyt? Piti ostaa se ajat sitte, mutta nyt se oli iha ok hintainen Prismassa. Jeps.
ainiin, Matti osti mulle synttärilahjan etukäteen, sain Lana Del Reyn Born to die, the paradise edition -levyn, jiihaa! Paras.

~ Minni~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti