Testi1

maanantai 19. marraskuuta 2012

I'm afraid of that stupid planet

 innostuin muokkailemaan kuvia, lol. tänään kuvaan, kun pojan päältä kävelee ihmisiä, hahaa! perjantaina saan tanssijan koulun käytävälle, ihan mahtia!

OBS HEI ARVATKAA MITÄ!!! Mulla on ehkä maailman ihanin kuvisopettaja. Se sanoi, että mä voinkin tehdä kuvisdiplomin sijaan mediadiplomin, joten mun ei tarvi tehdä portfoliota, eikä sen tarvi valmistua niinku ens viikkoon mennessä ja ja ja ja!!!!! Ja sit saan ehkä uuden editointiohjelman, jolloin saan ton editoituakin, jeejejejejeeeejejee!! JA SITTEN VIELÄ, mun opettaja ehdotti mulle, jos hakisin tänne:  http://www.kuva.fi/fi/opiskelu/koulutusohjelmat/tila-aikataiteet/ toi linja on ku mulle tehty!!! AAA!!! IHANAA!! Kivaa kun kaikki aina jotenki lutviutuu. En tainnu sitäkään mainita, että sain äidinkielestä M:n?!?!?1 aijjeee!

~ Minni ~

2 kommenttia: