Testi1

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

He'll crow. He'll fight. He'll fly. And then... he'll die

 Olipas ihana viikonloppu! Oon muuten ihan rakastunu tohon äidin 90-luvun takkiin, se on niin iso, pehmeä ja lämmin<3 Kattelin eka netistä sellasia 300e maksavia samankaltaisia, kunnes tajusin, että mullahan on toi, en mä tarvii uutta. 
          Mulla piti olla perjantaina teoriakoe (siis autokoulu..), mutta enpäs saa vieläkään mennä sitä tekemään, koska mun hakemusta ei oo vieläkään käsitelty poliisilaitoksella... eihän siitä oo ku kaks viikkoo kun mä lähetin sen sinne... vidduu, ärsyttävää! Perjantai-iltana menin Matille ja me syötiin kebabaa ja katteltiin Californicationia<3 Ihananannaa kerrassaan. Lauantaina mentiin Millan kanssa Hällään ja Senssiin, oli kyl iha huikeaa ja sit sain hienon idean kahdelta aamuyöllä, etten meniskään meille yöks vaan päätin hypätä Matille menevään bussiin :---DDd on se vaan jotenki niin ihanaa, että saa nukkua jonkun kainalossa (:
          Tänään elikäs sunnuntaina käytiin Matin kanssa Koskarin siinä uudessa Jugi pleississä, siis se jäätyny jugurtti jutussa. Oli iha sairraaaann hyvää namnam<3 ja illalla nähtiinkin oman ripariporukan kanssa Miamissa :---) ollaan tunnettu siis jo viis vuotta kohta, ou mai gaaad. Iha sika siistiä, et ollaan vieläkin pysytty kavereina ja siinä porukassa on siis mun lähimmät ystävätkin! Semmosta lalaalalaa ja ens viikolla kuvaan taas lyhärii jeejee jou, oispa jo joulukuu, että saisin avata mun hello kitty suklaakalenterin XD 

~ Minni ~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti