Testi1

maanantai 20. toukokuuta 2013

HELSINKI, DAY 1

ASD, ette tiedäkään kui väsyny oon tästä ekasta päivästä!!!!!

05.00 herätys
06.15 lähtö äidin kanssa autolla. Tajusin, kun oltiin jo moottoritiellä, että jätin sitten mokkulan kotiin... ei voitu enää kääntyä takaisin, ku kello oli jo niin paljon. Ärsytti.
08.33-08.52 siis NOLOO, ei osattu äidin kanssa ajaa Suvilahteen, meidän navigaattori oli ihan pihalla ja ohjas meitä koko ajan väärin, ei tsiisus... Ja vaik ite osasin ajaa sinne viime kerralla niin jostain syystä nyt kaikki meni pieleen :---D
08.54 Puhdistamossa. Ohjeet ja tehtävänannot jaettiin, olin iloinen, kun keksin heti mitä tekisin. Mulla ei ollut oikeanlaista paperia, joten chillailin vain aluks.
10.15 lähdin kuvaamaan. Yllätyin kelistä, oli aika kylmä ja mä olin pakannu ylläripylläri vain kesävaatteet mukaan... Olin niin iloinen siitä, että missä olin, kävin kuvaamassa kaikenlaista mun työtä varten. Kun olin palaamassa takaisin, tajusin, että EI PERSE. Mun videokameran johto jäi kotiin!! En siis pystyis siirtään tiedostoja koneelle. 
11.00 Oli jotenkin tosi epätoivoinen fiilis. Olin unohtanu niin monta pientä, mutta tärkeää asiaa kotiin ja se nolotti ja ärsytti. Olin koko päivän aikana juonut yhden juotavan jugurtin, joten nälkäkin oli kova. En oikein tienny mitä tehdä, kun en päässyt nettiin, en voinu piirtää, enkä voinu kuvata, kun oli niin harmaata ja tylsännäköstä. 
12.00 Kurssilta sai yhtä ohutta paperia, johon testasin mun tusseja. Tajusin, ettei mun tarviskaan hakea paksumpaa paperia, koska ohut paperi tuntu jotenki tosi kivalta. Päätin koko loppu ajan vain piirrellä ja testailla tusseja, kun en muutakaan voinut.
16.15 äiti tuli hakemaan mut, koska me mentiin viemään autolla tavarat tänne yksiöön, sit ajettiin auto tosi kauaks jonnekin random parkkipaikalle ja sit kuvailin taas kaikkea, koska aurinko paistoi, jee!! JA, sain hankittua piuhankin videokameraan, eli kaikki hyvin! 

Voi että tää Helsinki voi olla kaunis paikka. Vaikka tää ei helppoa oo tulemaan, yritän silti nauttia tästä. Mutsi lähtee takas keskiviikkona Tampereelle, joten sit oon ihan omillani, wou. Pelottaa, mutta on silti kivaa. Nyt oon ihan puhki ku oon kävelly ees taas ja stressannu ja syöny vähä huonosti, mut kyl se tästä!! 

~ Minni ~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti