Testi1

torstai 2. toukokuuta 2013

I sleep-walk, you see. That's why I wear shoes to bed.

Matka Helsinkiin oli hurja. 

Tiiriön ABCn gourmet!!1 Alkuperäinen suunnitelma oli se, että ajaisin Linnatuuleen ja äiti olis ajanu loppumatkan Helsinkiin. No, minäpä ajoin Helsinkiin asti ja itseasiassa vielä Helsingin keskustassakin ajoin, joka oli tavallaan kamalaa, mutta ihan kivaa... Helsinkiläiset ajaa ripeästi, mutta antaa helposti tietä, joten kun huomasin olevani aivan väärillä kaistoilla ja teillä ja piti korjata, niin mua ei katottu kertaakaan paheksuen, vaan päinvastoin "autettiin" antamalla mulle tietä! Tällaista toimintaa Tampereellekin, kiitos...
Näyttää tosi karulta ja vaikeaa uskoa, että tuolla mäkin olin, ku oli Flow-festivaalit... Mut juu, vein mun työt ja niitä mun töitä katteltiin silleen "Ai sulla on vaan noin pieniä..." :DDD !!! Olin silleen JAAAHAAASSS.... Mun edellä oli tyttö, joka kanto auton takaluukusta jättikokosia maalauksia... Kun kattelin ympärille näin just melkein pelkästään maalauksia, että ihan hyvä jos mulla oli jotain erilaista. Ja onko sillä työn koolla niin väliä, oikeesti? Eiks se sisältö kuitenkin ratkase? Jos mua ei tänä vuonna valita, en aio ens vuonnakaan mennä virran mukana ja tehä jättimaalauksia, koska miks tekisin, kun en osaa maalata...
 @ kaffa roastery. mmhh smoothie<3 niin juu, ei käyty Kiasmassa!! Mut käydään tässä kuussa tod näk anyway, joten eipä jäänyt haittaamaan, varsinkaan kun shoppailtiin vähän... Mulla ei oo ostoksista muita kuvia, kuin tuossa yläpuolella olevassa kuvassa on Seppälästä ostettu nahkaliivi, nam! Sit ostin sinisen mekon Zarasta, jonka selkä on avoin, uuh. Laitoin sen vappuna päälle, eikä mulla ollu rintsikoita siä alla, ihan sairaan vapauttava tunne :DD !! Ja mä päätin ajaa Helsingistä Tampereelle itte taas... Iha ku olisin suorittanu sellasen "miehuuskokeen" XD Adrenaliinit jylläs niin paljon, ettei väsyttäny, mut nukahdin saman tien, kun päästiin himaan. Teiden varsilla oli muuten ihan järkkymäärä kuolleita kettuja, kaneja ja supikoiria... :((
Vapusta ei muita kuvia... XD oli ihan sairaan kiva vappu!! Oli kiva nähä ihmisiä pitkästä aikaa ja kaikilla oli vaan niin hyvä meininki :) jejej.
Leivoin ite munkkei :--) namnam. ARVATKAA MUUTEN MITÄ?? Ostin huutonetistä RAYMANIN. AAA!! Oon vaan pelaillu sitä koko ajan, ihanan nostalgista<3 !! Enkä oo sitä koskaan päässy läpi, joten jos nyt onnistais :D olin niin pieni sillon, kun sitä viimeks pelasin. Ja mulle tuli yhtäkkiä joku Harry Potter villitys, ostin netistä HP kutosen ja seiskasta part kakkosen, ku part ykköstä ei ollu. Vasta tänään näin ekaa kertaa sen kutosen.... hassua. Sen jälkeen teki mieli alkaa lukea taas niitä kirjoja, vaikka ne on tietyllä tavalla vähän "lapsellisia", siis nuorille tarkoitettuja niin rakastan sitä tyyliä, miten ne on kirjoitettu... Vie jotenkin ihan mukanaan!! Laskin muuten mun leffasaldon, nyt hyllyssä on 210 leffaa, oo!

~ Minni ~
p.s. ihanaa olla pitkästä aikaa onnellinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti