Testi1

perjantai 3. toukokuuta 2013

Those flowers were supposed to say "We're so sorry, we love you," not "You're dead, let's disco"!

Hej på dig! Tein hassun ja turhan videon koska oli pakko. En oo pitkään aikaan editoinu mitään, kun en oo pystyny vielä jatkaan mun edellistä projektia. Koska oon pelanny Raymania yms. ja elänyt pienen hetken menneisyydessä, ajattelin tehdä samanlaisen videon, mimmosen tein, kun olin yläasteella. Tein paljon sellasia "slideshow" videoita, tosin ne oli yleensä aina synkkiä ja itsemurha-aiheisia, joten tällä kertaa ajattelin koota videon kuvista, jotka inspiroi mua tällä hetkellä. Semmosta! Kesä pian lähestyy ja ens viikoks oli luvattu Tampereelle jopa 20 astetta lämmintä, joten terassille siis!

Ainiin, ja tein toisen hyvin jännän videon. Kaikenlaista sekalaista shittiä vuosilta 2009-2011! Teen tod näk lisää niitä, koska mulla on niin paljon kaikkii ihania videoita<3

~ Minni ~
p.s. saa ehdottaa lisää jännää musaa jänniin videoihin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti