Testi1

lauantai 22. syyskuuta 2012

Now I need a place to hide away

Eilen satoi rakeita, iik. Muutenkin oli joku maailmanloppukeli, kun puoli kuudelta ukkosti, mutta sitten taas illalla aurinko paistoi kuin ei olis tapahtunu mitään! Mua naurattaa mun reaktiot tossa videossa XD
Sitten meninkin Hämeenlinnaan Vexin 70-vuotissynttäreille. Ensin oltiin taidemuseossa ja sieltä siirryttiin kattoon Villit vuodet -musikaalia ja sen jälkeen syötiin ravintolassa. Mulla oli jokseenkin sekavat tunnelmat koko illan aikana, en oikein tiennyt miten päin mun olisi pitänyt olla. Oon totta kai kuullut Vexin elämästä paljon, kun äiti on kertonut, mutta kun sen näki musikaalin muodossa, niin kyllä se jotenkin kosketti paljon enemmän. Tunnen kuitenkin hirveän suurta ylpeyttä niin Vexiä kuin mun koko sukua kohtaan, se on ihana tunne. Ainiin voi ei, mua vähän nolottaa... Näin kun Jonne käveli mun ohitse ja mä kikatin kuin joku pikkutyttö! On se vaan niin ihana, voi että. Linkki, jos haluatte tietää illasta lisää. 
          Huomenna olis lähtö Tikkurilaan, jee! En tiiä vielä saanko tota Mattia mun mukaan, olis kyllä kiva, kun muuten joudun meneen sinne yksin. Niin siis tässähän kävi sillä tavalla, että kun tonne Minun elokuvani -tapahtumaan oli se deadline joskus kesäkuussa ja mä en jostain syystä onnistunu laittaan mun videota DVDlle niin kuin ennen, NIIN kysyin, että voinko sähköpostilla lähettää niille linkin mun videoon. Ne sano totta kai, sitten ei kuulunut mitään ja mä aloin vähän epäillä, että onko mun leffa ollenkaan päässy tonne ja sitten tuli soitto, että joku oli möhlänny ja unohtanu mun videon kokonaan! Mutta onneksi Saara Saarela suostui näin viime tippaan arvioimaan sen, niin nyt mun video näytetään siis vikana kakkossalissa, eli joskus yhden jälkeen alkavassa näytöksessä. Tulkaa seuraks jos ootte lähistöllä :----D !

Yesterday it was raining hail... And before that, it was thundering and in the evening sun was shining as if nothing had happened. Strange. In the evening I went to my granduncle's birthday party, we watched musical, ate, drank and had a lovely time. Tomorrow I'm heading to an event called "minun elokuvani", it's an event where you can send your film and then directors, actors etc. are giving a feed back. I'm really excited about it!

~ Minni ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti