Testi1

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Where were you when I laid the earth’s foundation

Tota joo. Mun piti tehdä teille videopostaus, mutta ajattelin teidän kaikkien mielenterveyden kannalta jättää sen tänään väliin. Huomenna sitten. Oon ihan kamalan näkönen. Oikeesti. Vaikka kävin suihkussa ja kaikkea ni oon iha järkyn näkönen :-----D
          Tänään oli se kuuluisa psykologian yo-koe ja voin sanoa että voi pylly. Mä toivon vaan, että pääsen siitä läpi... Se koe hyökkäs kaikkia mun käsityksiä vastaan psykologiasta, tai siis, mä nautin psykologiasta, mua kiinnostaa ihan helvetisti mitä aivoissa tapahtuu, mitä erilaisista aivovaurioista seuraa ja miten psyykkisiin häiriöihin ajaudutaan. Joopajoo, ei ollu kamalasti hyötyä siitä, että tiesin kaikki fakin sivistyssanat, deindividulaatiot, introjektiot, retrospektiot ja kaikki aaaaaaa!! Mua ei vaan oo tarkoitettu ilmeisesti soveltamaan mun tietoja mihinkään... :----D oon niin tyhmä.
          Kuuntelin The tree of life:n musiikkeja ja yhtäkkiä muhun iski kauhea inspiraatio ja tiedän, että tää tulee mun kohtaloks kun otan taas liian monta asiaa kerralla hoidettavaks. Seuraavaksi on se kuvisdiplomi joo, mutta nyt ajattelin tehdä sellaisen videon, jossa kuvaan kaikkia ihania kauniita ja persoonallisia ihmisiä. Siitä tulee sellainen hyvinkin sensuelli ja kaunis, en malta odottaa, että pääsen kuvaamaan mun ensimmäisiä "uhreja"!! Aa elämä on ihanaa, kun saa toteuttaa itseään.
           Koska en viihdyttänyt teitä videpostauksella, tässä jotain noloja kuvia kesältä:
Joo että sellasta tänääään :----D päätä särkee, vois ehkä ottaa buranan, käpertyä peiton alle ja lukea vähän uutta cosmoa, joka tuli tänään postiluukusta<3 Heipsan!

 ~ Minni ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti