Testi1

maanantai 24. syyskuuta 2012

Jesus, I must be crazy to be in a loony-bin like this

Ei siinä mennyt kuin puoli vuotta, että sain huoneeni sellaiseen järjestykseen, että täytyy olla aikamoinen guru, jotta sen voi sotkea. Olipa kauhea lause. Mutta kuitenkin, ah, olen niiiiiin tyytyväinen. Mun huoneen katto maalattiin, kuin myös mun vaatekaapin ovet. Mulla on siis erikseen vaatehuone, mutta siitä ei ollu intoo ottaa kuvaa, kun siellä ei oo valoja niin olis tullu aika tyhmiä kuvia. Apua mikä mun suomenkielen taitoa vaivaa, kaikki on ihan yhtä mössöä... Taidan tietää syyllisen... Meinaan tulin tunti sitten äikän esseekokeesta.
          Yöllä en saanut millään unta. Heräsin kolmelta ja sen jälkeen joka tunti ja tarkistin mitä kello oli. Mua stressas, että missaan mun herätyksen ja sitten ei naurattais ollenkaan. No, 06:15 tuli lopulta herätys ja olin niiiin kuoleman väsynyt, että huhhuh. Menin koululle hyvissä ajoin ja kirjoituksissa oli tosi kivoja tehtäviä. Tai niistä ainakin keksi tosi helposti. Se mua vähän yllätti, että mä olin ehtiny jo valikoimaan aiheen ja kirjoittamaan siitä ensimmäisen aloituskappaleen ihan kokonaan puolessa tunnissa! Oli vähä draivi päällä tai jtn.
          Haaveilen kuvisdiplomin aloittamisesta, aah! Haluaisin jo lähteä kuvaamaan, mutta eihän se käy päinsä... Kirjoitin jo vihkoon suurimman osan kohtauksista ylös ja tajusin, että mulla on edessäni suuren suuri urakka. Mä tuppaan oleen vähän suurpiirteinen, eli teen vähän sinne päin niin tällä kertaa yritän hiota kaikki äänet ja ihan kaiken just eikä melkein. Sitten vaan lähettämään sitä eteenpäin, kun se valmistuu, jes!
          Keskiviikkona on psykan koe, ää, eiih. Rakastan psykaa, mutta en mä muista puoliakaan termeistä. Kyl mä tiedän mikä on sublimaatio, projektio, introjektio, introspektio, semanttinen differentiaali joojoo blääblää, mutta sit kuitenkin unohdan mitkä aivojen lohkot teki mitäkin...... tai en osaa selittää humanistista persoonallisuusteoriaa mielekkäästi. Voi kun kaikki sujuis hyvin niin olisin vapaa tekemään mitä vain, haluaisin pitää pitkästä aikaa jotkut illanistujaiset, sellaset oon pitäny viimeks kesäkuun lopulla! Nyt menen lukemaan, hejhej!

Pictures of my room. I love it! It took almost half a year to clean up and decorate it. Now it is perrrrfect! But I have this one problem, where the hell I am going to put my DVD's when I am running out of space?? Oh God... I can't wait to make my next film, first I have to get rid of exams!

~ Minni ~      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti