Testi1

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Why would you want to smell like a salad?

Hui. Oon super otettu kommenteistanne mun "kiusaamis"postaukseen. Ajattelin ensin, etten jaa sitä minnekään, mutta sen jälkeen, kun uskalsin laittaa sen Facebookkiin, mun face kirjaimellisesti räjähti. Pelotti, että saisin hirveästi vihaa niskaani, mutta kävi päinvastoin: ihmiset kiittelivät, kuinka rohkea olin jakaessani kaikki kokemukseni, kun he itse eivät pystyneet siihen. Sain myös hirveästi viestejä inboxiini. Toistan: oon otettu ja hyvin kiitollinen kommenteistanne.
     Kaikkia ei voi luonnollisesti miellyttää, mutta sanon sen verran, etten tehnyt tuota postausta sen takia, että hankkisin huomiota. Halusin vain jakaa sen, miten oikeasti kiusaaminen ei lopu sinne yläasteelle, vaan sitä tekee myös aikuiset, jopa opettajat. Ja että kuinka harmittomalta tuntuvat ilkkumiset ja ulkopuolelle sulkemiset voi vaikuttaa niinkin radikaalisesti jonkun elämää, ettei arvet parane vielä aikuisiälläkään. 
      Kävin tosiaan suukipujen takia opiskelijaterveydenhuollossa ja kun pyysin lääkkeitä, lääkäri sanoi mulle päin naamaa "ei se nyt niin paljoo voi sattua". Aha joo, en tiennytkään, että lääkärit pystyy nykyään tuntea toisten kiputiloja! Jotain uutta teknologiaa vai? Nieleminen sattuu, en oo voinu syödä neljään päivään yhtikäs mitään, en saa unta ja sit saan tollasta niskaan. Aaaa kuinka ihanaa!
     Kävin varmaan neljässä paikassa, ennen kuin viimeinen lääkäri sanoi "sulla on puhjennu viisaudenhammas. Tässä antibiootteja, jos ei kipu hellitä, soita päivystykseen". Nyt on kohta viikon kuuri syöty ja se tosiaan auttoi!! Tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, kuin olisin vihdoinkin paranemaan päin. Mutta ensi tiistaina odottaakin sitten taas kauhukäynti hammaslääkärille! Mulle uhottiin viime kerralla, että (älä lue jos oot herkkä!!) mun hammasta, jota on siis ketjun avulla vedetty tuolta ylhäältä kohti koloa, johon sen hampaan kuuluis mennä, aiotaan kaivaa esiin ikenen läpi ja sitten kun se sieltä ikenen alta paljastuu, siihen kiinnitetään tappi, jonka avulla sitä aletaan vetään kohti koloa, koska tällä hetkellä se on tossa kivasti tolleen poikittain. Eikä puuduteta. Ahahahah ei hitto oikeesti!!! Itkettää jo valmiiks!!
     Oon innoissani yhdestä projektista, jonka deadline on ens vuoden alussa. Meinaan teen Wendsille musavideota, wuhuu! Käykää tsekkaan ihanat pojat täältä: https://www.facebook.com/wendsmusic?fref=ts   

~ Minni ~ 
p.s. kuukausi mun synttäreihin, iiks! 21 wee yay!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti