Testi1

tiistai 10. syyskuuta 2013

It's not true I had nothing on. I had the radio on.

Tänään oli toinen palaveri koskien runovideota, jota me Artun kanssa tehdään äidin julkkareita varten. Totally Enormous Extinct Dinosaurs toimi hyvänä inspiraationa!
 Brainstormausta koneella. Runo on tuossa Wordissä ja muistioon me kirjoitetaan kaikki mitä meille tulee mieleen. Kaikki ideat on siis sallittuja.
Ja ilman kahvia ei ajatukset kulje! Toinen ehkä parempi vaihtoehto olisi valkkari, sillon ideoita putkahtaa päästä kuin itsestään. Saatiin tänään hyvin jatkettua, meillä on nyt alku ja loppu mietittynä, enää puuttuu leffan keskikohdan jännät tapahtumat, jotka pitää vielä sijoittaa oikeeseen järjestykseen jne. Mulla on tästä hyvät vibat.
 Ja näiden määrä kasvaa uhkaavasti... Kerran kun pohdin, että miten ihmeessä saisin ratkaistua tän mun tilanpuutteen, niin joku lähetti mulle kuvan ulkoisesta kovalevystä...HEHEE. Viimeksi tuli katsottua My week with Marilyn (toista kertaa siis) ja olin unohtanu kuinka huono Marilynin näyttelijä olikaan... Leffan alussa ajattelin jotenkin, että "nooo, eihän kukaan nyt voi oikeesti olla Marilynin kaltainen lähellekään...", mutta oikeesti, olipas karseeta katteltavaa. Muuten tykkään juonen kulusta ja muista näyttelijäsuorituksista!
Mun huone. Sain uuden maton, jee! Ainii, huomenna "muutan" kuukaudeks Kalevaan asumaan!! Hoidan mun serkun kissaa siis :--) ihan sairaan kivaa! Ja torstaina avointa yliopistoa ja perjantaina nokka kohti Riihimäkeä ja Kino Sampo Film Festivaaleja, jihuu! 

~ Minni ~
p.s. oon jo voiton puolella tän flunssan kanssa, vihdoinkin pystyn nukkumaan yöt ilman yskää! Voimia teille muillekin, jotka podette samaa tautia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti