Testi1

tiistai 17. syyskuuta 2013

If you ride like lightning, you're going to crash like thunder

Oujea, nämä über hienot kuvat on ottanu Tarina!! Ja minä toimin kuskina. Tosin tuossa kuvassa en kyllä aja. Tai siis ajan, ajan, oon tosi hyvä päivittään Facebookkia ja ajaan samalla 200km tunnissa, joo! Lisäsin tuon taidon just mun cv:hen!
Tarina ei tykkää mun musiikkimausta.
Ööö moi! Pappa ajoi seittemääkymppiä.
Oli kyllä ihana ilma<3
Jännittikö? No ihan helvetisti!!

Pidin tosi paljon näiden festareiden leffavalikoimasta ja oon kamalan otettu siitä, että mun leffa sai olla osana tätä hienoa tapahtumaa! Tuntui hyvältä kun mun oma pikkuleffa, jonka itse kyhäsin vuosi sitten, oli taitavien ja jo ammattilaistasoisten leffantekijöiden seurassa. Tästä on taas hyvä jatkaa eteen päin, oon juurikin lähettämässä muistiinpanoja Artulle meidän tän päiväisestä kokouksesta, tänään tuli niin hyvää settii taas et oon vieläki ihan mindblown..! Hitto oikeesti.

~ Minni ~ 
p.s. kiitoksia mun matkaseuralaisilleni, ette tiedäkään kuinka tärkeitä ootte mulle! Ja suuri kiitos kuvaajalle<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti