Testi1

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Yö pettävällä jäällä


Ninni Poijärvi - Yö pettävällä jäällä from Minni Välipakka on Vimeo.

Tein ensimmäisen musiikkivideoni, hurraa! Mulla oli vain viikko aikaa tehdä sitä joten siihen nähden oon erittäin tyytyväinen. Mitä itse pidätte? Oon iloinen myös siitä, että ensimmäiseen musiikkivideeon sain näin ihanan kappaleen, ihanaa kun päässä ei pyöri joku kauhea jumputus vaan tällanen melankoolinen ja rauhallinen biisi<3

Nyt jatkuu taas ennakkotehtävät, blää! Haluaisin tehdä vaan musiikkivideoita mun koko loppuelämän, hehe! 

~ Minni ~ 
p.s. olin muuten viime perjantaina Birdfly vaatemerkin mallina, kuvia tulee ehkä myöhemmin! Menkää tsekkaan niiden sivut: http://birdfly.net/ 
kaikista hauskinta oli muuten se, että mua kuvannut valokuvaaja on mun sisäpihanaapuri, hahaa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti