Testi1

torstai 6. maaliskuuta 2014

TFF KESKIVIIKKO

Fiiliksiä Klubilta:
 Ollaan vasta keskiviikossa ja oon ehtiny jo nyt tutustumaan ihan huikeisiin ihmisiin! Porukkaa on rantautunut Etelä-Afrikasta asti... 
     Jotenkin vahingossa lupauduin ottaan kuvia torstain filkkaribileissä Yo-talolla :D hahaa! Siellä nähää? 

~ Minni ~
p.s. haluun kertoo vielä yhden jutun, joka tapahtui mulle ennen kuin menin eilen Klubille: joku ulkomaalainen mies pyysi mua ottaan siitä kuvan ja sanoi, että se ihailee "taiteilijoita" ja on itse soittanut joskus pianoa ja sitten se yritti pyytää mua kahville mut en kerinny :D tai en tiiä olisinko edes halunnut. Mun mielestä on vaan niin perseestä, että tiettyjen tapahtumien vuoksi pitää olla koko ajan varpaillaan, kun ei tiedä, onko ihminen pohjimmiltaan hyvä, vaikka oon aina halunnut uskoa siihen. Vaikeaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti