Testi1

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

TFF SUNNUNTAI

Huh, festariviikko ohi. Se oli täynnä niin erilaisia tunteita, että olen aivan poikki.
Lisää kuvia löytyy täältä:  http://www.flickr.com/photos/tamperefilmfestival

Mua harmittaa, kun toi video on tolleen pätkissä, kun sain silleen viime hetkellä idean ottaa videota! Eli Grand Prix voittajalle Ivan Maximoville kerrottiin iloiset uutiset henkilökohtaisesti puhelimenvälityksellä. En uskaltanut ottaa videota koko puhelusta, koska pelkäsin tilan loppuvan muistikortilta. Aika mieletön juttu!
Viimeinen ilta vietettiin Doriksessa, jossa en ollut ennen käynytkään! Järkytyin kun mun badgen kulmat leikattiin, eli se toimi maksuvälineenä, kun haki tiskiltä juomia, nouu, mun hieno kuvaajabadgeni!!
     Maanantaina olin tosiaan Turussa. Ostin mielettömän upean mekon Zaralta, se saakin käyttöä heti sunnuntaina, kun on runovideojulkkarit Niagaralla :--) Turku on kiva paikka. Harmi, ettei siellä kuvataideakatemiassa ole tila- ja aikataiteiden linjaa :/
     Tiistaina olin Helsingissä Mirkka Rekolan muistoklubilla Dubrovnikissa. Sitä ennen käytiin äidin kanssa Taidehallilla ja Starbucksissa. Oli muuten törkeän hyvät frappuccinot! Mutta arvatkaa mitä, juuri ennen kuin juostiin junaan takaisin Tampereelle, kävin Monkista ostamassa aivan ihanan paidan... jätin sen junaan!!!!!!! Oon niin vihainen itselleni, en koskaan jätä mitään minnekään, mutta mä stressasin niin paljon sitä, ette ehdi viimeiseen bussiin sieltä junasta ;((( nyt sitten vaan sormet ja varpaat ristissä josko joku ihana olis sen mulle talteen ottanu :--((((( 

~ Minni ~ 
p.s. The Body Never Liesiä on katottu Vimeossa yli 300 kertaa, jihuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti