Testi1

maanantai 16. joulukuuta 2013

You're from the seventies but I'm a nineties bitch

Kuolema on IN -kuvaukset loppui lauantaina, nyyyyh!! Itkettää. Mutta olo on huojentunut, huh.
En muuten olis koskaan uskonut, kuinka uuvuttavaa ohjaaminen on. Aina kuvausten jälkeen nukuin varmaan kahden tunnin päikkärit! Onneks meillä oli mielettömän ihana tiimi ja näyttelijät, ei mun pää varmaan muuten olis kestänyt, haha! Pysyttiin koko ajan aikataulussa, eikä ongelmia tullu ku vaan ekoissa kuvauksissa, kun ei tajuttu, että meidän päänäyttelijähän piti mennä Linnan juhliin, hups!
          Se on muuten uskomatonta, kuinka mulla ja Artulla (meidän kuvaaja ja editoija) on lähestulkoon samat visiot kaikessa mitä me tehdään. Meidän tuotantosihteeri ei pysyny meidän juttujen perässä, kun me puhutaan Artun kaa sillee "ja täähän menee tällee, eiks je? joojoo, totta kai, sehän on selvä" :--D ! Ainoastaan vikana kuvauspäivänä meillä oli ehkä pari juttua, josta oltiin eri mieltä. Mutta siitäkin selvittiin! 
Kuvausten jälkeen ryntäsin meille järjestämään mun ysärisynttäribileitä! Oli kyllä tosi raskasta, kun olin heränny jo kuudelta ja pitkät kuvaukset oli takana... 
 Sain mun siskolta upeat kännykän kuoret!! Tykkään niin paljon!
Oi, oi, mulla oli kyllä niin hauskaa, ihanaa kun niin moni pääsi tulemaan! Kuunneltiin ysärihittejä, syötiin, juotiin ja pelattiin ah niin ihanaa pullonpyöritystä, hehe! Ja käytiin me Rumassakin :--) kaikin puolin oikein onnistuneet bileet! Olen niin iloinen siitä, kuinka ihania ihmisiä mun ympärillä nykyään on<3
          Ja seuraavaksi onkin vuorossa Kuolema on IN -leffan editointi, apuva. Onneks Arttu editoi ja mun ei tarvi ku vaan kattoo vierestä! Mulla on vähän huono tapa, että kun itse editoin, mä editoin kaiken putkeen. The Body Never Lies -leffaa editoin yhdeksän tuntia... Ja on se helpompaa editoida, jos on kahden eri ihmisen mielipiteet, niin ei tuu sokeaksi sille omalle työlleen. Ja nyt kun luin ton äsken kirjoittaman tekstin huomaan että editointi editoi editoin editoin editoin editoida aaaa! Haha!
Sunnuntaina, eli mun oikeana synttäripäivänä vaan söin söin söin ja nukuin ja söin. Maattiin vaan Matin kanssa sängyssä, katteltiin Netflixiä ja pelattiin mun uutta Rayman peliä (kiitti Milla ja Juuso<3). Hei hui, kohta on joulu!! En malta odottaa!! 

~ Minni ~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti