Testi1

sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Crown On The Ground

Mun blogger ei oo halunnu toimia pitkään aikaan, koitetaan, jos nyt vaikka onnistuis!
 Olin tänä vuonna ilmeisesti extra kiltti :---)
1. Elokuvatietovisa, vapiskaa, mä hakkaan kaikki tässä!!
2. Leffalippuja <3
3. Body Shopin kookosrasva -paketti<3 kookos on paras
4. 1001 paintings you must see before you die -kirja
5. Yrttisavinaamio
6. Semmonen blingbling -juttu, jota laitetaan iholle
7. blingbling kynsilakka, koska elämässä ei voi koskaan olla liikaa blingiä
8. ja sama juttu kuin nro. 6, mutta sähkönsinisenä, wauu
9. GoPro -kamera, miettikää!! Meen heti kuvaamaan vedenalaisia juttuja kunhan saan aikaiseksi hommata muistikortin
10. superpehmeä aamutakki Cubukselta
11.  Kuivaharjahanska
12. seksikkäät sukkahousut
13. Thierry Muglerin Angel -suihkusaippua, meillä on tätä hajuvetenäkin<3
14. Vartalon kuorintavoide ihanalla granaattiomenan tuoksulla
15.-22. LISÄÄ LEFFOJA <3
Matkarakastajat
Rakkautta ennen keskiyötä
Pulp Fiction
The Bling Ring
Jahti
Kekkonen tulee!
Pilvikartasto
Only God Forgives
23. pehmeät unisukat
24.-26 Victoria's Secretin vartalorasvat <3 ette tiedäkään kui onnellinen olin, kun nämä sain, koska näitä ei saa kuin ulkomailta enkä matkustele hirveän usein! Muistan, kun luin, että Arlandan lentokentällä olis ollu Vicotira's Secretin piste, mutta olin väärässä terminaalissa :((
Aqua Kiss
Coconut Passion
Mango Temptation
  27. Polka karkkeja
28. Pinkit alushousut
29. Mango saippua
 viime lauantaina nähtiin vanhojen ysiluokkalaisten kanssa. Tai ei Jukka ollu meidän koulussa, mut se nyt onkin Jukka ja Jukka nyt vaan kuuluu asiaan. Näin. Oltiin Rodeossa ja meillä tais olla vähän liian hauskaa... 

~ Minni ~ 
p.s. oon niiin innoissani uudesta vuodesta!! Mä jotenkin aina "uusiudun" melkeinpä jo vähän ennen kun vuosi vaihtuu. Se on ihanin tunne ikinä. Tänä vuonna lupaan ottaa enemmän videota ja kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti