Testi1

tiistai 26. marraskuuta 2013

Why is there a naked lady in your room?

Moikkaheihei!! Olin viime perjantaina pikkujouluilla, joiden teemana oli  rumin villapaita!! (kuvat by Sami Lindfors):
 Me pelattiin jotain taistelupelii xboxilla. Koska olen pleikkarin kasvatti, en tajunnu ohjaimesta mitään. Tarina voitti kaks erää koska se oli ihme velho. Tai sit mun ukot oli vaan niin paljon huonompii. Tossa mulla on viä villapaita päällä, mut oli pakko ottaa pois kun tunnelma kävi liian kuumaksi...
 Ihanaiset naiseni
 Don't you know about the bird?
Well, everybody knows that the bird is a word
Terästettyä glögiä, maistuis varmaan sullekin?
 Mori värjäsi tänään mun hiukset, oon huipputyytyväinen<3 Nyt kelpaa lähteä huomenna näyttämään naamaa Kiasmaan! Hui, oon innoissani!! Saan laittaa uuden mekonkin päälle. Voi vitsi!!

~ Minni ~
p.s. apua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti