Testi1

tiistai 12. marraskuuta 2013

Maybe I should hide under your clit, he'll never find me there

Okei, näytän aika surulliselta [[+ hieno webbilaatu]], MUTTA MÄ EN OO!!!!!!!!!!! Kaikkea kreisiä tapahtuu, en osaa olla aloillani!! Okei, tää kuukausi on ihan seko: TAKE AWAY - tutkimus kuolemasta näytetään Kiasmassa Mediakasvatus.nyt -seminaarissa, menen puhumaan elokuvien tekemisestä mun vanhaan lukioon, meen tänään kuvaamaan tokavikaa kohtausta kehovideoprojektiin (tosi hieno nimi hei) JA sain hommattua seuraavaa runovideota (josta tulee megaälyhienoupee) varten kuvauspaikan!! Ja kaiken lisäks tähän kuukauteen mahtuu äly monet bileet ja ihanan Artun näytelmän ensi-ilta 29.11.
          Oon niin otettu, että mut halutaan Helsinkiin. Naurattaa silleen, kun miettii jotain yläasteaikoja, kun mua kiusattiin ja sanottiin ettei musta mihinkään oo... in your face ;)  <3
          Oke ja nyt kun tässä tätä samalla kirjoitan sain tietää, että mulle on varattu siihen lukiossa olevaan puheeseen 45 minuuttia aikaa... HUI, ihan sika pitkä aika pälpättää itestään, no, enköhän mä jotain keksi! Hihihi tekee mieli vaan juosta ympäri taloa tai kieriä maassa... Oon superiloinen pitkästä aikaa. 

~ Minni ~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti