Testi1

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Why in God's name would they think that's worth anything

Voi hurjuus. Oon viime aikana ostanu viistoista uutta leffaa...!! mm. Kaksi tarinaa rakkaudesta, The artist, My week with Marilyn, Burn after reading, The Truman show, Minä olen Sam, I love you Phillip Morris, Trans America, Veijarit, Kuudes aisti, Uusi ihminen, Mr. Nobody, Armadillo, Arizona baby, Drive... Ja oon käyny leffoissakin niin paljon, että käytin kaikki mun ilmaisliput... Oon mieltäny tän mun runsaan elokuvienkatselemisen työksi, siinä missä kirjailijat lukee paljon kirjoja niin mä kattelen paljon leffoja. Siinä oppii paljon erilaisia tekniikoita ja näkee kuinka eri tavoin voi tarinaa kertoa. Ihan yksi suosikeista tässä viime aikoina on ollut The place beyond the pines, mun mielestä siinä oli koko ajan sellainen jännä tunnelma ja se yks biisi siinä, Mike Pattonin The snow angel jäi soimaan mun päähän pariks päivää ihan non stop! 
Odotan ens viikon keskiviikkoa innolla!! Pääsee taas käymään ihanassa Helsingissä ja sieltä varmasti tarttuu mukana lisää ajatuksia ja uusia näkökulmia tohon mun leffaan. En halua kiirehtiä tän projektin kanssa ollenkaan, haluan, että siitä tulee hyvä, eikä "vähän sinne päin", niin kuin melko moni mun leffa on ollut. Joissakin leffoissa se näkyy, on vain paljon hienoja kuvia, mutta niitä ei yhdistä mikään, siinä oon yrittäny tehdä parannuksen. Tajusin sen ite vasta Elokuvajatkokoulutuksessa, koska siellä se asia otettiin esille. Tulee niin helposti sokeaks sille omalle videolle, kun sen kanssa työskentelee monia kuukausia kuvaten ja leikaten. 

~ Minni ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti