Testi1

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Somebody help me, I'm being spontaneous!

SCHEISSE?!?!?!? Kuinka näytetöiden tekeminen voi olla näin stressaavaa!! Pitää koko ajan tarkistaa, että kaikki on varmasti kunnossa, että oon aikataulussa, että palautan nää just oikeana päivänä ja että kaikissa töissä on nyt selkeesti oikeat tiedot, aaaa!!! Oikeesti, inhottavaa, kun sydän hyppää kurkkuun asti melki koko ajan, kun katon väärin taideakatemian sivuilta noita palautuspäiviä...  
          Toinen ongelma on nälkä. Mun mielestä ois tosi kiva, jos ihminen olis suunniteltu sellaseks, että sen tarvis syödä vaan kerran päivässä. Tai viikossa. Tosi turhauttavaa, kun on sellanen flow-tila ja sit se pitää keskeyttää vaan sen takia, et alkaa nälän takia heikottaa... On mullaki ongelmat, joopajoo!
          Katsoin muuten tässä aamulla mun Tumbleria ja säikähdin, kun kaikki kuvat oli kadonnu jotenki mystisesti! Luulin, että joku oli hakkeroitunu mun sivuille tai jotain, en oikeesti tiiä vieläkään mikä sille tuli, mut nyt asia pitäis olla korjattu. Sain kaikki kuvat takas, mut sivu ei näytä enää niin kivalta ku ennen, joten pitää vielä jatkaa koodailua...
          Huomenna Helsinkiin, jesss!! Ja heti ekana meen metsästään mun lakkiaismekkoa... Tiiän, et mun tarttee vaan kävellä Zaran ovista sisään ja löydän sen heti. Oli muuten pikkusen ärsyttävää lukea lehdestä, että Eija-Liisa Ahtilan näyttely Kiasmassa alkaa tän viikon perjantaina ja ite oon menossa jo nyt keskiviikkona Helsinkiin... No, onneks se näyttely jatkuu vielä syksylle :---)
          Editoin tässä mun näytevideoita kasaan ja mun piti Mun Tampere ladata Youtubesta, koska mulla ei sitä ittelläni ollu enää :--D aika hassua. Harmittaa, kun videoita saa olla yhteensä vain kolmen minuutin edestä :--(( Mut juu, huomista varten pitää tyhjentää muistikortteja, ladata kameran akku ja pakkailla! (: 
          AINIIN, TOSIAAN!! Katsokaas tämä dokumentti: http://areena.yle.fi/tv/627352 muistan, kun se näytettiin filkkareiden avajaisnäytöksessä 2011, tykkäsin ite kovasti, kantsii kattoo!

~ Minni ~   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti