Testi1

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Siirappia ruudulla

Hihhihhiiii joulukuu ja Hello Kitty suklaakalenteri<3 oli muuten ihanin viikonloppu ikinä. Varoitus, seuraavana vuorossa avautumista.
Matin piti olla yötä vain perjantain ja lauantain välinen yö, mutta se päättikin jäädä vielä toiseksi yöksi. Koko viikonloppu me vaan maattiin mun sängyssä, katteltiin vanhoja piirrettyjä VHSiltä (juu, sain sen nauhurin toimimaan!), käytiin välillä ulkona kävelemässä ja Makuunista me haettiin läjäpäin karkkia. Lauantai-iltana me syötiin lasagnea, pelattiin korttia ja Matti teki sen bravuuria, Bailey's pehmistä!! Voi Matti. Nyt voitte vielä lopettaa lukemisen, jos haluatte säästyä siirapilta! Matilla oli mulle yllätys, se oli pedannu mun sängyn, vaikka se sänky oli ollu sitä ennen ihan järkyttävässä kunnossa, kun se oli täynnä mun vaatteita ja ties mitä. Ihan vain tuommoinen pieni ele sai mut niin iloiseks!! En muista oikeesti koska olisin viimeks itkeny... Välillä mun on vaikeaa uskoa, että mulla on noin ihana poikaystävä! Aaaa oikeesti! En malta odottaa joulua, kun Matti saa avata sen joululahjat ja sitten me vaan syödään, chillaillaan, kattellaan teeveetä, pelataan lautapelejä ja ja ja kaikkee!! hihihihihihihi 0q3wre9rgikhiofvclx sekoan!! 

P.s. mitä te yleensä teette jouluisin?
 
~ Minni ~    

2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana ele sun poikaystävältä:>
    Ootte muutenkin tosi sulosia yhdessä![:

    VastaaPoista