Testi1

sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Parisuhteessa henkilön Matti kanssa 27. tammikuuta 2012 lähtien


Ollaan oltu Matin kanssa yhdessä nyt 3,5 vuotta, joten tehtiin tuollainen video. Matskua oli yli puoli tuntia ja sain tiivistettyä sen tohon just ja just varttiin, myöhemmin teen semmoisen extravideon, jossa on kaikki "pieleen menneet" otokset :---D siis semmoiset esim. penkki meinaa romahtaa ja iskä ajaa autolla pihaan jne. :D 
Olen niin onnellinen, kun saan jakaa mun elämän jonkun näin ihanan ihmisen kanssa. Extraihanan Matista tekee sen, että se on jaksanut mua mun huonoimpina hetkinä, enkä tarkoita mitään normi menkkaragee, vaan syvääkin syvempää masennusajanjaksoa, kun Matti jaksoi ymmärtää, vaikka minä täysi-ikäinen ihminen taannuin hätääntyneen lapsen tasolle ja itkin joka päivä monta tuntia ilman syytä. Se, että Matti kaikesta huolimatta pysyi mun rinnalla merkitsee mulle niin paljon <3 lässynlässynlää joo, seurustelemisesta on vaikeaa puhua, ilman että menee siirappiseks, sori! 

~ Minni ~
ps. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti