Testi1

keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Do I dare disturb the universe?

Tänään mulla oli kolmet kuvaukset Ninnin videota varten: yhdet Adan luona, toiset Laukontorilla ja kolmannet kuvattiin meillä savukoneen kera. Lauantaina olis luvassa kuvaukset Helsingissä ja vieläpä Ninnin ja saksofonin kanssa! Ihanaa vihdoin tavata Ninni ihan livenä :--) 
     Oon viime kuvaukset taistellu mun uuden kameranjalan kanssa. Se on niin hyvä, että siinä on sata nuppia enemmän väännettävää ja säädettävää, kuin mun edellisessä kameranjalassa. En ehdi millään opetella sen käyttöä, joten viimeiset kuvaukset on tultu vähän söhlättyä, mutta kyllä se tästä. Ainakin joka kerta oppii jotain uutta! Savukone onneks toimi niin kuin olin ajatellutkin sen toimivan, hain juuri eilen 5litraa savukonenestettä Verkkokaupasta. Tätä projektia on ollut valtavan ihanaa tehdä, saan tehdä oikeastaan mitä vain. Ja totta kai on ihanaa tehdä videota biisiin, josta itsekin pitää!


~ Minni ~  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti