Testi1

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

I thought I was someone else, someone good

NOHEI. Meitsin keho on kääntyny mua vastaan. Tässä vaiheessa kantsii kääntyy lukeen jotain muuta blogia, koska nyt tulee ällöö settii.
          Okei, mulla oli se leikkaus, jonka takia olin n. viikon kipeänä. Ajattelin, että wuhuu jee, oon jo voiton puolella, tervetuloa sosiaalinen elämä jne! Kuitenkin nyt viime torstaina tulin uudelleen kipeäks, perjantaina mulla oli kuumetta ja jos mulle nousee kuume, on tosi kyseessä, koska mulle se ei helposti nouse. Muistelin just että viimeks mulla oli kuumetta 2010 syksyllä!! Mulla on ilmeisesti rotavirus. Eli lentää. Molemmista päistä. Tästä syystä hirveä laihtuminen, joka on demonstroitu yläpuolella. Perjantai-lauantai välinen yö oli sellainen, etten muista koska olisin viimeks ollu niin kipeä. Kun ei tiedä, istuako pöntön päällä vai sen edessä. Sit paleltaa ja huimaa ja kaikkea kamalaa!
          Nyt alkaa olla jo hieman parempi olo - onneksi - koska kohta mun pitää lähteä hammaslääkäriin. En oo pitkään aikaan ollu ulkona! Tai nähny ihmisiä :--(
          Jotenkin kuvittelin, että nyt kun "mulla on aikaa", niin voisin esim. suunnitella leffaa tai edes piirtää, mutta voimat ei riitä. Eilen otin lehtiön eteen ja tuhersin pari hassua viivaa, kunnes oli pakko lopettaa kun huimas niin paljon. Pitäis lukea tenttikirjojakin mutta kun ei millään jaksa keskittyä. Oon leffojakin kattellu silleen et oon laittanu vaan jotain päälle, mut sit nukkunu puolet leffasta. Pari päivää sitten mua oksetti niin paljon, että kun laitoin silmät kiinni, mun silmissä vilisi ihan sairaasti kaikkee kummaa shittii. Hyyyy.
          Ja kun mulla on yleensä niin hyvä vastustuskyky! Ihan kummaa vaan maata sängyllä. En ees osaa vaan maata sängyllä ja yrittää tervehtyä, en jotenkin salli sitä itselleni, pitää tehä ees jotain. Yleensä kipeänä yritän leipoo, enkä tajua miks XXXDDD esim. leikkauksen jälkeen tein creme bruleetä :--D aaa outoa olla minä. 
          Voikun pääsisi jonkun kanssa ulos kahville!! Tai että tänne tulis joku, oon niin mökkihöperö ja tynnyrissä elänyt, etten tiiä mitä maailmassa oikein tapahtuu. 

~ Minni ~
p.s. r.i.p. lou reed, möö :(

2 kommenttia:

  1. Missä leikkauksessa olit? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hammasleikkaus! Mulla huomattiin, et mul on maitohammas vielä ja se oikea hammas, joka olis pitäny puhjeta ajat sitten, niin sen juuret oli ties missä sotkussa ja jos tota leikkausta ei oltais tehty, olis se hammas syöny mun muiden hampaiden juuret yks kerrallaan. Eli siis maitohammas otettiin pois ja siihen tulevaan puhkeavaan hampaaseen on kiinnitetty ketju, jolla sitä yritetään saada ulos, eikä tämä siis välttämättä edes tule onnistumaan... tämmöst! (en itsekään aina tiedä mikä on meininki)

      Poista