Testi1

maanantai 28. tammikuuta 2013

Siirappia

Jos pidätte siirappimaisista rakkaustarinoista, katsokaa tämä video:

Vuosi ollaan oltu Matin kanssa yhdessä. Ihan huisia! Musta tuntuu, ku oltais seurusteltu kauemmin ku vaan vuosi... Aika rientääää. Viime vuosi oli täynnä surua, mutta onneksi mulla oli Matti. Aina kun mulla oli pahamieli, Matti sai mut hyvälle tuulelle, oli asia mikä tahansa. Mun tarvi vain soittaa Matille ja se sano kaikki oikeat asiat, ihan ihmemies! Hihihihhiii<3 Muistan vielä, kun käytiin ekaa kertaa kahvilla. Mä otin punaviiniä, ku ajattelin, et näyttäisin fiksummalta, sit mua nolotti ku Matti otti vaan jonku cociksen XD Ja haha, se oli niin kliseistä, Matti teki sen sohva moovin, sen missä "hohhoijaa väsyttää, taidanpa haukotella ja venytellä, oho, miten se käsi nyt tuonne sun harteille joutu hohohoho". Naurattaa vieläkin! 

~ Minni ~

2 kommenttia: